Сентябрь 2017
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Полное расписание тренингов

Федосова Людмила (1 г. назад)

Стажировка проходит в понедельник-вторник-среду с 10:00 до 13:00. Запись по телефону[...]

О тренинге "Стажировка на рабочем месте клинического психолога"

Людмила (1 г. назад)

Добрый день! Стажировка только в указанные часы?

О тренинге "Стажировка на рабочем месте клинического психолога"

Александр (1 г. назад)

Интересный тренинг. А будет нечто похожее? Когда и где?

О тренинге "Психосоматика"

Мастер-класс по правополушарному рисованию

Днями в Інституті соціальних наук відбувся майстер-клас для студентів-психологів, який проводила їхня колега, студентка 4 курсу, яка навчається за напрямом „Психологія”, спеціалізація „практична психологія”, Людмила Верхошинська. Як розповіла Людмила, Психологічна лабораторія при МАУП надає можливість реалізовувати на практиці здобуті знання, результат вона представила увазі колег-студентів і викладачів.

„Я багато навчаюся у різних місцях і зараз використовую ці знання на практиці у вигляді тренінгів, зокрема сьогодні я проводжу майстер-клас з малярства правої півкулі, тобто одного з методів арт-терапії” – зазначила Людмила Верхошинська, розповідаючи про свій майстер-клас.

Після завершення майстер-класу Володимир Тарасов відповів на запитання про свою роботу з методикою гештальттерапія.

- На кого розрахований цей майстер-клас?

- Цей майстер-клас орієнтований на всіх не залежно від віку, статі, головне бажання себе розвивати. Ця методика допомагає розвивати праву півкулю нашого мозку. Переважно, ми застосовуємо ліву півкулю, яка відповідає за мислення, логіку, а права – за творчість, зокрема, живопис. Таким чином, цей майстер-клас направлений на розвиток творчих здібностей.

- Яка ваша особиста мета у цьому заході?

- Головне для мене – це досвід, я прагну якомога більше працювати з групою, розвиватися самій, передавати знання, і отримувати досвід роботи психологом, тренером.

- Чому Ви обрали професію психолога?

- Перш за все я хотіла працювати з дітьми, саме тому обрала спеціальність „психологія”. Крім того, мені подобається арт-терапія, я завжди захоплювалася живописом. Мені подобається цей метод роботи, хотілося б працювати з людьми, дізнаватися щось нове і навчати інших, мені подобається спілкування.

- Ким Ви себе бачите після закінчення навчання?

- Я хотіла б далі бути тренером і працювати психологом з дітьми. Мені найближча дитяча психологія.

- Як Ви пов’язали своє захоплення живописом з професією?

- Живопис – це один з методів арт-терапії, сюди входить багато методик і це напряму пов’язане з психологією, тому що допомагає зняти напругу, розслабитися, відчути впевненість у собі.

- Ви обрали МАУП і вже пройшли тут певний шлях. Сьогодні Ви в новій ролі – тренера. Що Вам найбільше запам’яталося під час навчання і що Ви побажали б студентам, які обиратимуть цей навчальний заклад?

- Перш за все треба визначитися для себе, що саме це їм цікаво, якщо вина обирають, наприклад, психологію. Поставити собі мету і впевнено іти до неї, добиватися своєї мети. Я порадила б навчатися не лише тут, але й знаходити додаткові джерела знань, відвідувати тренінги і вчитися там, і обов’язково застосовувати свої знання на практиці, що дає впевненість у своїх силах.

Про плани Лабораторії практичної психології МАУП, розповіла доцент кафедри медичної психології і психокорекції  МАУП, завідувач Лабораторії Людмила Олексіївна Федосова: „Ми плануємо також проводити 30-годинний курс арт-терапії, який проводитиме лікар-психолог Тетяна Леонідівна Ковальська. Ми співпрацювали і раніше, а зараз це відбуватиметься з можливістю волонтерської роботи наших студентів у відділенні Охматдит, тобто там, де необхідна реальна робота з маленькими дітьми, яким потрібна підтримка. Як варіант можлива буде терапія зайнятості тощо”.

Таким чином Академія підтримує своїх студентів і вже на етапі навчання допомагає їм отримати досвід практичної роботи. Студенти старших курсів, які мають можливість почати працювати. До моменту отримання дипломів мають вже стаж роботи, що вкрай необхідне при подальшому працевлаштуванні.